4 септември 2009 г.

The BIG Day!

Eto me otnovo tuk.Na rabotnoto mi mqsto,po sushtoto vreme ,v sushtoto ili malko promeneno polojenie.(pisha na latinica zashtoto samo dnes moga da si pozvolq 2 min. pochivka)



Oshte sum malko zashemetena , no vse nqkak shte se opitam da vi predam prejivqnoto prez tozi 1 mesec v koito nikoi ne znaeshe kude sum.

Omujih se!

Daaa eto kazah go, ot 15 avgust sum okonchatelno i bezvuzvratno omujena.Pri tova suvsem legalno ,protivno na huleniqta koito shte polucha zaradi proizhoda mi.I dori da zvuchi klishirano.....pojelavam go na vseki!Nqma trupka po-silna i po-vsepoglushtashta ot tazi.Do predi 1 mesec ,az bqh ot horata protivnici na braka i vuobshte serioznoto sujitelstvo s nqkoi, no za 1 den svetogleda mi se promeni do tolkova ,che se uchudih za6to vsichki bqgat ot tozi prekrasen moment?Useshtaneto e nepovtorimo,samata misul te dokarva do orgazum ot chuvstva,samiq den ti se struva prekrasen i v kraina smetka e naistina takuv.

Moga mnogo da pisha po temata ,no nqma da mi stigne vremeto ili v nai-dobriq sluchai shte sa nqkolko chasti.Za tova shte se opitam da vi predam useshtaneto chrez vuzmojno nai-malko dumi.



Ta da zapochnem ot trugvaneto.Prigotovleniqta zapochnaha godina predi tova,znaete kak e ,orkestri, hrana, mesta....no kakto i da e.Ne se bqhme pribirali 3 g.ochakvahme promeni,i to kum dobro.Razocharovanieto estestveno beshe golqmo.Sujalqvam da go kaja...no tova e istinata ,kolkoto beshe nedrujeluben i nevuzpitan naroda,nivoto beshe dosta padnalo.Az imah nqkakva predstava,poneje neprekusnato polzvam internet i znam na kakvo nivo e ezikovata i moralna kultura na sunarodnicite mi.

Oshte na letishteto usetih poriva zaradi koito reshih da zamina.Izgubiha bagaja mi,nishto che beshe 2 kufara.Minahme prez vuzmojno nai-mizerniq kvartal na Sofia,prez koito zabelqzah che minava putqt vsushtnos do letishteto.
Spirame na purvata benzinostanciq i te luhva prostotiqta i nepukizma na bulgarina.Nqma dobur den, nqma oputvane....za po -dobro otnoshenie daje ne smeq da pitam.Pozdravih prodavachkata na zakuski a tq me udostoi s naaai-prenebrejitelniq pogled koito sum vijdala..nishto che beshe s mazna kosa i prestilka.Pristignahme v grada ni....ujas. Nqma hora,Vsichko vuzmojno e zatvoreno,trevata stiga choveshki rust i to na glavnata ulica.Misleh che po-zle ot tova ne moje da stane.....i stana.V tova se ubedih kato trugnahme da doprigotvim neshtata za golemiq den.

Poznatiq nepukizum,losho otnoshenie ni presledvaha navsqkude.No s mnogo muka opravihme vsicho.Parite veche im izgubih broq,zashtoto vsichko se plashtashe , a cenite zaviseha ot klienta i oblekloto mu.

Doide golemiq den.Vsichko beshe prekrasno, radosta se cheteshe v ochite na vseki suetqsht se okolo men.Do men bqha nai-blizkite mi,izvednuj pritesnenieto i nervite izcheznaha,za da napravqt mqsto na udovolstvieto ot postignatoto.Vsichko koeto sum, i napravih,beshe delo na sobstvenite mi usiliq,na moite i na supruga mi.I nikoi ne mojeshe da pomrachi denq mi.S oblichaneto na roklqta premahnah vseki losh spomen, vsqka duma ne na mqsto,vseki ukor.
Imam chuvstvoto a i predpolagam drugi bulki mogat da go potvurdqt,na tozi den,stavash nov chovek!
Ne kakuv da e ,a po-dobur chovek.Zamislqsh se za budeshteto i za tova kolko si vajen za vselenata,za tova che ne si samo chastica, a si vajna brunka ot golqmoto kolelo bez koqto sveta ne bi bil sushtiq.

S davaneto na obeta , useshtash razlikata i smisula na dumata SEMEISTVO.
To ne stava ot 1, a ot 2,kogato chovek spodelq vsichko nqma po-zadovolitelen proces.Ne sluchaino molekulata na vodata stava nai-golqma i krasiva pri dumata BlAGODARQ.Blagodarnosta e edno ot purvite chuvstva koito te obzemat pri vida na lubimiq,za tova che go ima.Ako mojeshe da se vidq ot ptichi pogled na tozi den,bih mogla da opredelq silata na shtastieto i blagodarnosta kum Bog,zashtoto sigurno sum siqela.Na tozi den chovek obmislq minaloto i budeshteto,a kakvo sa te ako ne sa spodeleni ,kakvo e choveka ako e sam?
Da imame priqteli,roditeli, no nikoi nqma silata da te uteshi v truden moment taka, kakto lubimiq,taka kato choveka posvetil se na teb i ti na nego.Nito da spodeli radosta ti sus sushtiq plam.V kraina smetka nie sme suzdadeni za tova,kakto kazva Bog "da se plodim i razmnojavame",kakvo e jivota ,makar i jivqn dobre, ako sled sebesi ne ostavi6 sleda?Ako nqma koi da te pomni?Materialnoto e dovreme a duhovnoto zavinagi.

Svatbata beshe prekrasna. Mojebi nai-bogatata v kraq v koito jiveq.Tova estestveno ne e ot znachenie sled kato otkrih nai-prekrasnata istina,a imenno glavniq zamisul na vselenata.Samo koito ne go e prejivql ne znae.


Mojebi ako nqkoi me popita koga sum bila nai-shtastliva bih otgovorila na svatbeniq mi den...no jivota e pulen s iznenadi(ponqkoga priqtni) i ne se znae kakvo shte e utre.Nie sme pionki na sudbata...no ponqkoga sudbata e takava kakvato q napravish.
Nqmam dumi da opisha useshtaniqta i vpechatleniqta ot tozi den,suvetvam vseki,koito e izbral putq i choveka s koito shte go produlji,da ne se dvoumi a da postupi pravilno.Strajut e golqm dokato stignesh do tam,no nakraq razbirash che po-pravilno nikoga ne si postupval.Ima mnogo vuprosi na koito otgovora e tam.....zad oltara.



2 коментара:

  1. superrrrr, pozdravleniq:) Mnogo zdrave, mnogo deca i dulug i 6tastliv suvmesten jivot! Su6to i pari:))) basi qkoto, Lolly

    ОтговорИзтриване
  2. da ti se vru6ta petorno:))
    i pomisli dobre vurhu posledniq abzac:)

    ОтговорИзтриване