11 юни 2009 г.

България, майка или мащеха?(Живот извън стените на комунизма)

Dnes shte pisha! Shte pisha i mojebi shte obijdam ,shte se qdosvam,shte kazvam istini!
Vseki den vlizam v razlichni saitove,chatove i blogove.Cheta razlichni neshta ,neshta koito mi haresvat i drugi koito ne tolkova.No vseki den ili pone nqkolko puti v sedmicata vlizam v chata na Spodeli.info.Tam se subirat razlichni hora,razlichni po vuzrast ,obrazovanie,naglasa i kakvo li oshte ne.Ima hora koito sa mi priqtni ,hora s koito mojesh da provedesh normalen razgovor,ili takiva s koito mojesh da se posmeesh,da se otpusnesh.No nai-chestite posetiteli sa hora(deca) koito nqmat rabota i prosto vlizat da izbiqt nqkoi drug kompleks.
Dosta sa razdraznitelni,no se svikva i v kraina smetka znaesh che sa tam zaradi edinq spor.
Kazah Vi che shte kazvam istini i taka shte napravq ,zashtoto v kraina smetka mai tova e ot koeto imat nujda horata.
Ta chatq si az vchera nai-spokoino s nqkoi ot posetitelite , i vijdam che leka poleka chata se pulni s anonimni(koito iskreno nenavijdam ,poradi lipsata na vsqkakva tejest na mnenieto ,porodeno ot lipsata na identichnost)shte kajete che vseki ima svobodata da e kakuvto poiska..da ,no nqkoi prosto ne razbirat che pone kogato izrazqvash mnenie,to trqbva da e obosnovano i podkrepeno s tejesta na samoutvurjdenieto a kogato si ANONIMEN takova lipsva.
Da .Priznavam ,takava sum! Kazvam kakvoto i kogato trqbva.Burkat me s momche zaradi grubiq mi ezik,kazvat che sum napadatelna i direktna!Jiveq v chujbina( ne po moq vina estestveno) ,no za golqmo uchudvane na nqkoi hora,se interesuvam jivo ot jivota v Bulgaria.Zashto kazvam tova?Zashtoto ne iskam da se opravdavam po-kusno za neshtata koito shte napisha !
Cqlata rabota zapochna zaradi moqt blog.Tui kato sum v chujbina i komputura ot koito pisha ne e snabden s kirilica sum prinudena da pisha s latinska fonetika.Edin ot poznatite mi v chata predloji da mi svali edin paket i da si go instaliram sama.Prez tova vreme vidqj che nqkoi mi pishe (anonimen estestveno)i zapochva da me napada.Nagovori mi kup gluposti ,zlobni i obidni kakto samo edin psevdo-bulgarin moje.Ne mu ostanah dlujna, no s arogantnoto si povedenie me provokira i predizvika da kaja dosta nesha .Beshe tipichniq selski tarikat,lamtqsht za golemi pari.Obijdashe me za tova che sum bila napusnala durjavata si i sum rabotila za chujdenci?! A toi samiq se izkaza "OTIVAM DA RABOTQ ZA PAUNDI I SHTE SE VURNA S MNOGO PARI!" beshe robut ,koito ochakvaha angliiskite lordove.Beshe mi jal za nego,zashtoto takiva hora imashe mnogo,s golemi nadejdi,mechti i ochakvaniq.Dadoh si smetka v kakvo ni e prevurnala MILATA NI MAIKA BULGARIA....v robi.
Tova e samata istina ,gorchiva i nepodpravena.Nie sme belite robi na 20 vek.
Razgovora proteche burno, i grozno.Imashe izrazi ot roda na "ti qdesh luk i kartofi"sqkash tova e merilo za standarten jivot!?
Nai-mnogo me obidi nachina po koito se izrazqvashe "bulgarina" i sqkash vijdah razkrivenata mu ot zloba fizionomiq,bulvocheshe prostotii i psuvni , i govoreshe za tova kak sum bila umirala ot glad i nishteta.(ne che neshto ,no dalech ne umiram..osobeno ot glad)
Istinata vsushtnost e suvsem druga,no sega nqma da pisha za sebe si.
Beshe podochul ot drugite v chata ,che rabotq pekrasna rabota,za koqto vsushtnost mnogo hora,(dori grajdani na durjavata v koqto sum)biha dali mnogo za da imat.No toi produljavashe s napadkite i govoreshe kak sum bila lujkinq i tem podobni,koeto vsushtnost ne me vulnuvashe.
Bqh provokoirana da napisha statiqta ,za tezi kato nego.
Za mizernite dushici,koito ima kapaci na glavite i ot sebeotricanie ili malodushie ne vijdat po dalech ot nosa si!
Ne razbirat che nashata rodina ne struva,i ne v neq ne moje da se napravi absolutno nishto!
Ne me razbiraite pogreshno , no tova e koeto e .Prinujdava ni da bqgame ,da se spasqvame , a polse ni nagrubqva i obijda zaradi tova che iskame budeshte.
Mojebi g-in Borisov e prav,za tova che tam e ostanal samo negodniqt material.Pensionerite koito sa izrasnali v komunisticheska "sigurna sreda"i oplakvat minaloto,i drugite...kopiqta na tozi 4ovek, koito ot zloba i zavist ne mogat da si predstavqt che nqkude tam ,zad studenite steni na minaloto ni,ima slunce.Slunce koeto chaka da ogree tezi koito iskat.Da dade budeshte na otvorenite za nego,ne na tezi koito lamtqt i imat edna edinstvena "cel" da se vurnat s pari.Slunceto e za tezi koito iskat neshto poveche ot jivota...razvitie,progres.Tezi hora s glavno H sa tuk ,te sa izvun stenite na nashata mashteha ,te vsushtnost....kudeto i da sa ,sa sposobni da vzemat neshtata v svoi ruce,te sa rabotnici,te imat mechi i celi,te se hranqt s "luk i kartofi",no gradqt budeshteto si!A mishkite koito sa bezplodni i izsuhnali ...otivat da stanat robi!
Otivat da se "nahranqt" i se vrushtat za vtora doza glad.Tezi hora sa paraziti za chovechestvoto.Te jiveqt na gurba na vsichki,koito iskat da postignat neshto.Vijdame licata im vseki den....po putq, na rabota , po barovte i kude li oshte ne....zlobni,zavistlivi, s izcapani dushi i razkriveni lica.Chakashti porednata doza "paundi" .

17 коментара:

  1. Така е Лоли,нали знаеш защо в ада българският казан няма пазач?Защото,който се подаде другите го дърпат за краката!Докато не изкореним завистта и омразата в хиляда ЕС да влезем пак ще сме дотук!

    ОтговорИзтриване
  2. С помощ и наготово всеки може да се бие в гърдите ,че е успял в чужбина.Аман от нагли проститутки.С твои пари ли си плати билета до Испания ма пача?

    ОтговорИзтриване
  3. Nqma smisul vuob6te da ti otgovarqm ,takiva kato tebe sum gi vijdala mnogo,zlobni , nedoklateni nesretnici obvinqva6ti drugite za sobstvenata si tragediq.Koito si e boklik ako 6te v beliq dom da go slojat...pak ni6to nqma da moje da napravi:)taka 6te si umre s goleeeeeeeeemi kapaci zakria6ti mu svetlinata.

    ОтговорИзтриване
  4. ама що не се показват моите коментари, еби му майката

    ОтговорИзтриване
  5. Komentarite 6te se pokazvat malko sled kato ste gi ispisali,vsi4ki komentari 6te budat moderirani predi pokazvane v saita ,poradi bezo4iteto i niskata kultura na nqkoi ot posetitelite.Ostanalite gosti mogat da budat dobre do6li v bloga i mogat da davat mnenieto si po vsi4ko napisano.Blagodarq

    ОтговорИзтриване
  6. Ve4e si ostavil/a .Prosto si napi6i komentara i sled okolo 5 min 6te bude vizualiziran.

    ОтговорИзтриване
  7. komentara mi e 4e vlizam tuka s proxy i ne me burka :)

    ОтговорИзтриване
  8. eeee nai-nakraq... Ma4kai Lolly

    ОтговорИзтриване
  9. :) Vseki ima pravo na mnenie

    ОтговорИзтриване
  10. Mersi mnogo "11 de junio de 2009 5:07 ", no celta mi e suvsem druga:)
    AAi da 6te sloja nqkoi hora na mqsto.:))))))

    ОтговорИзтриване
  11. ot "11 de juno de ala bala ...."
    sloji edna snimka, ako moje gola nai-dobre :)))

    ОтговорИзтриване
  12. http://a-bg.net/new/index.php?option=com_content&task=view&id=485&Itemid=56#_Toc215545280

    ОтговорИзтриване
  13. http://a-bg.net/new/index.php?option=com_content&task=view&id=485&Itemid=56#_Toc215545280

    ОтговорИзтриване