25 септември 2014 г.

Признание

Днес навършваш 30. Моето момче днес става мъж, отминаха като вихър цели 7 години, през които гледах как израстваш как оформяш характера си паралелно с моя. Стигнахме далеч. Началото беше трудно. Поздравления сърце мое, днес мога съвсем отговорно да ти кажа колко се гордея с теб! От факта че си мъжът който не съм посмяла да искам дори в най-смелите си мечти. Господ е добър и ми даде всичко, даде ми теб! Ти се превърна в достоен мъж с главно М, мъж който знае какво иска, изпълнен с уважение и чувство за отговорност, грижовен и с добро сърце. И както всяка година на теб пожелавам здраве, а на себе си да си до мен до края. Обичам те!

2 коментара:

  1. Дочке вместо поостоянно да ми триеш коментарите вземете със стефан да ми се извините аз затова пиша постоянно ето ти поща ако решиш пиши anatoly-dir.com@dir.bg

    ОтговорИзтриване
  2. AНАТОЛИ, иди се прегледай.
    Няма за какво да ти се извинявам!
    Приеми най-после че имаш проблем със общуването и възприемането на реалноста.
    Просто приятелски съвет.

    ОтговорИзтриване